jueves, 29 de septiembre de 2011

pulseras de acero hechas a mano.FEITO Á MAN POR MEU PAI CON ACEIRO /HECHO A MANO POR MI PADRE CON ACERO





Empecei co feltro, co arame de alumiño, despois co coiro e agora tamén podedes atopar ACEIRO, si aceiro. Mirade o que fai o meu pai, unha entrega especial para Galiza en feltro.Pulseiras de aceiro feitas a man.
------------------------------------------------------Empecé con el fieltro, con alambre de aluminio, después con el cuero y ahora también podeis encontrar ACERO, si acero.Mirad lo que hace mi padre, una entrega especial para Galiza en feltro.Pulseras de acero hechas a mano


PULSEIRAS DE ACEIRO / PULSERAS DE ACERO


Pulseras de acero hechas a mano



Pulseras de acero hechas a mano




Pulseras de acero hechas a mano



Pulseras de acero hechas a mano




DE HOME E MULLER/ DE HOMBRE Y MUJER










FIBELAS DE ACEIRO / HEBILLAS DE ACERO 










Estas son as miñas esporas, fíxomas meu pai despois de moito pedirllo, non pinchan eh.
--------------------------------------------------------------
Estas son mis espuelas, me las hizo mi padre despues de mucho pedírselas, y no pinchan.




2 comentarios:

  1. Con esta entrada acabadesme de deixar abraiada, felicidades polo voso traballo, dende agora non me perderei nada.Bicos

    ResponderEliminar
  2. pois moitas grazas, non sabes canto agradezo esas palabras

    ResponderEliminar