martes, 22 de mayo de 2012

Novas técnicas de GF

GALEGO
Comecei esta andaina eu soa coas miñas creacións en feltro. Animeime con máis materiais pero especialiceime en feltro e tea que é o que máis me gusta e o que mellor se me dá.
Agora chegou o momento de vos presentar a unha artista, a nova deseñadora e creadora de Galiza en Feltro....iso si, agora non falo de feltro, falo de pintura. Cris acompañaráme de agora en adiante nesta andaina artística...............Por certo, Cris é miña irmá e aquí vos deixo unhas fotos duns bocetos qu fixo para un os agasallos do Festival do Val da Maia.(escolleron o prato de vidro e quedaron moi contentas)

CASTELLANO
Empecé este camino yo sola con is creaciones en fieltro. Me animé con más materiales pero me especialicé en fieltro y tela que es lo que más me gusta y lo que mejor se me da.
Ahora llegó el momento de presentar a una artista, la nueva diseñadora y creadora de Galiza en Feltro....eso sí, ahora no estoy hablando de fieltro, hablo de pintura. Cris me acompañará de ahora en adelante en este camino artístico.......Por cierto, Cris es mi hermana y aquí os dejo alguno de sus trabajos.






No hay comentarios:

Publicar un comentario