miércoles, 10 de octubre de 2012

Facendo números

GALEGO
Pois aquí me tedes, facendo números para darlle presuposto aos noivos que me fixeron o encargo para a súa voda. Esta é época de presupostos para vodas....grazas a deus que me gustan os números pero menuda rompedura de cabeza.

As cousas feitas a man saen máis caras que as feitas por máquinas pero está claro que a exclusividade e orixinalidade dos meus agasallos para vodas ben merecen un esforzo económico.(non vaiades pensar que é moito o esforzo tampouco)

Os 5 primeiros encargos de agasallos de voda de este ano terán un desconto especial, EXCLUSIVAMENTE PARA OS PRIMEIROS 5 ENCARGOS.


CASTELLANO
Pues aquí me tenéis, haciendo números para darle un presupuesto a los novios que me hicieron el encargo para su boda.Esta es época de presupuestos para bodas ..gracias a dios que me gustan los números pero menuda rompedera de cabeza.

Las cosas hechas a mano salen más caras que las hechas por máquinas pero está claro que la exclusividad y originalidad de mis regalos para bodas bien merecen un esfuerzo económico( na os penséis que el esfuerzo es mucho eh)


los 5 primeros encargos de regalos de boda de este año tendrán un descueto especial,EXCLUSIVAMENTE PARA LOS PRIMEROS 5 ENCARGOS.



No hay comentarios:

Publicar un comentario