viernes, 11 de mayo de 2012

Naceu unha nova Marugha

GALEGO
XA ESTÁ ,XA ESTÁ......Marugha xa está toda engalnada co seu traxe tradicional galego e loce preciosa na miña chaqueta jijiji , agora a facer máis e agardar que poida lucir nas chaquetas de moooooita xente máis.
Por agora non teño máis que unha foto cutre que tirei coa cámara do meu teléfono, xa colgarei fotos mellores, pero e que teño moitas ganas de preséntarvola.
Aquí vos deixo o broche con traxe tradicional galego, unha figura galega de fieltro coa súa pandeireta de fieltro tamén

CASTELLANO
YA ESTÁ, YA ESTÁ......Marugha ya está toda engalanada con el traje tradicional gallego y luce preciosa en mi chaqueta jijiji, ahora a hacer más y esperar que pueda lucir en las chaquetas de mucha máaaas gente.
Por ahora no tengo más que una foto cutre que hice con la cámara de mi teléfono, ya colgaré fotos mejores, pero es que tengo muchas ganas de presentárosla.
Aquí os dejo el broche de fieltro con traje tradicional gallego, una figura galega de fieltro con su pandeireta de fieltro también.


Esta pandereteira de fieltro aguántase de pé soiña porque a sá saia é redondeada, non como as Marughas que facía ata agora que eran planiñas.Esta pandereteira de fieltro é un pouco máis grandiña, uns 8cm aproximadamente.Os broches de pandereteira que facía ata agora, e que seguirei facendo, eran moito máis pequenos. Agora poderedes escoller os que máis vos gusten.


 Esta pandereteira de fieltro se aguanta de pié porque su falda es redondeada, no como las Marughas que hacía hasta ahora que eran planitas. Esta pandereteira es un poco más grande, unos 8cm aproximadamente, los broches de pandereteira que hacía hasta ahora, y que seguiré haciendo, eran mucho más pequeños. Ahora podréis escoger los que más os gusten.

1 comentario: